100514 - Papas igen...

Hej på er!

Idag har dagen gått i ett och jag hamnade här framför datorn för en timme sen ungefär. Jag började tidigt imorse och åkte direkt från jobbet till Martell. Jag har inte ridit honom på drygt 2 veckor, nästan 3 och Sara sa att han blivit jättetrevlig. Haha med mig bråkar han massor. Nej jag skoja bara =) Eller rättare sagt, jag vågar provocera fram en reaktion och fy vad vi var trötta efteråt både han och jag. Men kul var det kan jag lova, jag sitter mest och skrattar när jag rider honom för han gör så mycket ståhej av en sån liten sak. Iaf var det bara att dra vidare till nästa stall när jag var färdig för att ta hand om Chessire. Hans familj passade på att åka bort lite när det var långledigt så jag ryckte in. Det är ju aldrig några problem och han är ju världens snällaste så det gör mig inget.

Vi råkade visst gå ner på Papas Tapas idag igen. Vi hade tänkt att äta vid 7-8 men eftersom det var fullt då fick vi ett bord vid 5 istället. Åhh vad de har god mat. Alltså deras Pincho (Oxfiléspett) är heeeelt underbara. Även deras blängfiskringar var grymma. Trots att jag inte ska så blev det "En överraskning" till efterrätt. Det är en jätteananasskål med glass, banan, fruktcoktail och maränger som täcks med vispgrädde och chokladsås. På toppen sätts ett tomtebåss =) Mycket trevligt...

Jag fick avbryta kvällen ganska tidigt. Mina händer tar snart kål på mig. Så istället för att sitta kvar där och känna mig trött och skruttig så gick jag hem och landade i soffan istället. Jag har suttit och tittat på gårdagens avsnitt av Bella & Tyra show och kan inte annat än att hålla med Bella, det var lite pajkastning av det hela. Jag tycker bara att det är synd att en sådan talangfull tjej (tydligen) gör bort sig så mycket. Dessutom i deras program där hon faktiskt redan är i underläge och ändå sitter och säger att hon inte gillar dem och undrar om de verkligen vill ha ett slagsmål... Tyvärr, men jag förstår mig inte på henne. Kissie alltså, eller Alexandra som hon egentligen heter. Aja det är hennes liv =)

Nu blir det mys i soffan och sen väntar sängen.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback