100512 - Tröött...

Godmorgon!

Det blev ingen uppdatering igår när jag kom hem jag var alldeles för trött. Jag tittade lite på TV men gick sen och la mig. Nu är jag uppe och gör mig iordning, jag ska börja jobba lite tidigare idag så jag ska åka här om en stund. Det ser ut som om vi får en underbar dag idag igen och jag tänker passa på och njuta av solen. Man vet aldrig om det tänker hålla i sig. Imorgon däremot skulle jag gärna vilja att det var riktigt fint väder eftersom vi ska hjälpa svärfar att flytta. Då är det inget kul om det regnar. Jag kommer nog mest få städa då jag får så ont i händerna så fort jag lyfter någoting.

Nej nu måste jag fortsätta.
Ha en bra dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback