100510 - Tomatsoppa...

Heej på er!

Jag känner mig trött, övertrött, rastlös och orkeslös på samma gång. Tror ni att det är lätt att vara mig ibland?? Jag vill göra någonting men jag är heelt slut och har dessutom en bränande huvudvärk idag också. Den fanns där igår och är tillbaka igen. Men men dagen har varit trevlig med mycket varrierande väder, både sol, regn, blåst och mulet. Då är det kanske inte så konstigt att man känner sig lätt förvirrad idag. Så jag vet inte riktigt vad det blir till att hitta på. Tydligen visas hockey på TV, vilken kanal har jag ingen aning om men jag kommer att undvika det. Kom just på att det är Top model så det får bli första timmen, sen vet jag att det är något jag brukar titta på klockan 21 men jag kommer inte på det. Aja nåt blir det iaf, annars kan jag ju alltid spela lite eller läsa.

¨

Americas next topmodel 13...

A just det, det blev tomatsoppa till middag. Jag försöker ju alltid att laga så enkel mat som möjligt när sambon inte är hemma så idag fick det bli tomatsoppa med makaroner...Mmums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback