100510 - Måndagmorgon...

Godmorgon på er!

Sitter just och äter frukost och försöker vakna till lite. Eftersom jag hade sovit under flera omgångar igår så somnade jag inte fören efter 23 igår. Jag kan bara hålla mig vaken efter 22 om jag har fått sova lite under dagen. Så igår var jag vaken länge och det märks idag. Jag är heelt slut =)

Idag är det utedag hela dagen så jag behöver nog klä på mig mycket kläder. Det är inget höjdarväder ute direkt men helgen har varit bättre än de hade förutspått. Efter jobbet blir det nog att åka hem och städa. Vi har liksom inte haft ork och lust till det men idag måste jag nog ta tag i det. Tur för sambon att han har åkt iväg igen då =)

Nej nu ska jag läsa lite innan jag åker till jobbet, eller kanske sova 5 minuter till.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback