100509 - Fy fan vad trevligt...

Hej på er!
Denna söndag har endast bestått av vila, tv och tvätt. Det var riktigt skönt men när klockan ringde imorse hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Då hade jag hunnit sova kanske 4-5 timmar ohhh lite för lite enligt mig... Men tvätten måste göras så det var bara att palla sig upp. Jag tvingade upp sambon också så nog var ännu tröttare än vad jag var, men jag ORKADE verkligen inte göra det själv. Sen blev det till att somna om på soffan till Harry Potter och halvblodsprinsen medan sambon lagade frukost, Pommes frites och falukorv.

Idag ska vi iväg på visning på en lägenhet som på pappret är en mycket het kandidat. Vi skulle ha varit på en annan visning igår men vid 10 fick vi ett mess från mäklaren att visningen hade blivit inställd eftersom lägenheten hade blivt såld kvällen innan vid 22-tiden. Jag förstår verkligen om det var någon som passade på innan visningen för den lägenheten var helt otrolig. Men men idag tar vi nya tag. Vi ska även möta upp mamma och pappa där för min systerdotter som har tillbringat helgen hos dem hade en present till mig som hennes föräldrar hade köpt och vi har inte hunnit hämta den. Så imorse messade mamma och frågade om vi skulle vara hemma. Vi bestämde att de skulle möta upp oss vid visningen och sen kanske hänga med in och kika på den =)

Igår blev det iaf en mycket trevlig dag med underbar mat på Papas Tapas, god dricka och goda vänners slag. Vi var även en stund på Bishop arms innan vi fixade skjuts till Torshälla. Där hade en massa vänner fest och vi hade riktigt trevligt. Jag märkte inte ens hur mycket klockan hade blivit, bara att jag började bli trött och hade ont i händerna. Tillslut klarade jag inte mera utan vill hem. Det värkte som bara den i händerna att jag knappt kunde hålla i något trots handledskyddet. Jag tror att flyttan hos svärfar tidigare på dagen, även om det bara var några kartonger, gjorde sig påmind...

Vi var nog hemma vid 1-1.30 och föll direkt i säng...

Nu skulle jag kunna tänka mig en god pizza men Picasso öppnar inte fören 13.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback