100506 - RIDNING!!!

Jaaa idag ska jag rida!!! Jag är helt överlycklig faktiskt och jag håller alla tummar jag kan på att handlederna ska hålla och att jag inte ska få mera ont ä jag redan har. För så här tänker jag: Jag har inte blivit bättre av att vila händerna och om jag inte blir sämre av att rida ikväll så borde jag kuna rida som vanligt igen =) Min rygg behöver komma igång med ridningen. Den mår riktigt bra av den. Jag tror dessutom att vi har hoppning så det gör det hela ännu roligare =)
Och om handlederna håller ikväll så hoppas jag på att kunna börja rida mina andra hästar från nästa vecka. Jag ska testa och rida med mitt handledsskydd idag och om det funkar så får jag nog lov att köpa ett till så jag kan ha ett i stallet och ett på jobbet/privat. Annars kommer det att bli söndertvättat skulle jag tro.

Annars har dagen kännts ganska seg. Jag har varit totalt orkeslös och kom knappt upp ur sängen imorse. Jag hoppas att tröttheten hänger ihop med händerna så när jag får hjälp med dem så ska även tröttheten försvinna. Det är min önskning =)

Nehe nu måste jag hoppa i stallkläderna och åka iväg.

Wish me luck =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback