100505 - Illa...

Hej på er!
Har ni haft en bra dag? Det har varit helt underbart väder idag. Min löparrunda blev inte riktigt som planerad imorse. Eftersom jag har bytt arbetstider så tror min kropp fortfarande att jag ska gå upp vid 04.30 på Onsdagar. Som vanligt så vaknade jag vid 04.45 och trodde att det var dags att gå upp. Sen började tankarna snurra i huvudet över vilken dag det var, om jag verkligen måste gå upp osv osv. Ni vet hur det blir, när man börjar känna stressen över att inte veta och rädslan för att råka somna om ifall jag egentligen måste gå upp på en gång. Efter mycket övervägande med mig själv var jag till slut tvungen att titta på datumet på mobilen, gå in i mobilens kalender och titta på veckodagen. Mycket riktigt, det var Onsdag och jag kunde lägga mig ner igen och somna om. Jag hade tänkt att gå upp en liten stund senare, då för att bege mig ut för att springa lite...
En liten stund råkade bli lite mera än så och jag vaknade vid 07.16. Tur att jag inte börjar fören 9 så det var inte så farligt men någon löpning var det dock inte tal om. Jag fick istället gå upp, äta frukost och läsa lite innan det var dags att åka iväg...
När jag sen kom hem blev det till att laga pannkakor för jag var så himla sugen på det. Sen kom jag på att alla kockar alltid har i en skvätt kolsyrat vatten för att få en fluffigare smet så jag var inte sen att testa. Tyvärr såh jag inte att det var PÄRONsmak på vattnet... Tur att det smakade gott iaf =)

Vi har(ska) förresten hoppa av budgivningen på 2,5:an. Budet är nu uppe i 920000:- och vi känner att det är för mycket. Vi har 2 andra lägenheter att titta på i helgen där buden börjar mycket mycket lägre och vi vill ju få tag på en billig men trevlig lägenhet eftersom jag ska plugga till hösten.

Har jag sagt det förresten?? Att jag ska plugga?? Jag vet ju inte om jag kommer in än men jag satsar på det. SÅ nu vet ni!!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och ringa min söta sambo.

Godnatt
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback