100504 - Promenad...

Hej på er!

Om en timme kommer Cicci hit och vi ska gå ut och gå. Jag har ju börjat mitt nya nyttiga liv med träning på agendan. Jag har flyttat min första löparrunda till imorgonbitti istället eftersom vi sa ut och gå idag och jag inte börjar fören 9 imorgon. Jag hoppas verkligen att min kropp orkar med lite träning nu igen. Jag vill verkligen komma iform igen. Jag ska även testa att rida på torsdag så får vi se om handlederna håller som de ska. Annars får det till att knapra värktabletter för nu vill jag verkligen rida igen.

Jag skulle behöva äta lite innan vi går. Jag köpte ravioli igår som jag tror får åka på spisen.

Annars har det inte hänt mycket under dagen. Vi håller på och budar på en av lägenheterna som vi var och tittade på igår, men vi tycker att priset börjar gå upp lite för mycket. Jag tror att vi snart kommer att hoppa av och leta vidare. Vi har två nya visningar i helgen som skulle kunna vara riktigt intressanta. Så vi får vä vänta och se...

Nu blir det mat, sen promenad...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback