100503 - Hästar...

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott?? Jag tror aldrig att det känns som om vi har sovit så här länge på en måndag. Jag brukar ju iof sova till 7 på måndagar men sambon brukar ju alltid gå upp 3.45. Så när vi då tillsammans kan sova till 6 så känns det som världens sovmorgon =) Så mysigt. Dessutom har jag vinklat om våra persienner så att man inte kan se in, men solen kan titta in när den går upp så det är jätteljust när man vaknar. Då känns det verkligen som om man har fått sova ut varje dag även om man måste gå upp innan 6. Det är något ni borde prova =)

Som jag har pratat om många gånger här på bloggen så har ju jag ont i mina handleder. Därför tog jag veckas time out från bla hästarna förra veckan för att de skulle få vila lite extra (förutom att jag jobbade i köket) men ush vad jag saknar det nu. Jag vill börja rida igen lite smått, kanske inte 3 dagar på en gång men lektion på torsdag iaf. Det är ju helt sjukt att man kan sakna det så här fort, jag har ju ändå bara varit utan en vecka =)





Nu ska jag ta och göra mig iordning. Måste iväg till jobbet om en stund =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback