100502 - Sooool...

Åhh vilket underbart väder det är ute. Jag längtar tills torktummlaren är klar så vi kan sticka iväg ut och hitta på saker. Vi har bla en visning att gå på idag och sen blir det fika hos Timmie och Linda. Det blir inte så många knop idag för jag är verkligen heelt slut. Vi sov på sofforna inatt. Jag vaknade till och tänkte gå och lägga mig i sängen men då var klockan 10 i 6 så det kändes inte som det var någon idé. Sen gick vi ner i tvättstugan, startade maskinerna och gick upp igen. Jag var supertrött men inte tillräckligt för att somna om så jag låg och var rastlös en stund. Sen tokslocknade jag. Jag märkte inte ens att sambon sprang upp och ner till tvättstugan. Gud vad skönt att man har honom som fixar saker när inte jag orkar. Jag hade även tänkt att åka till Enköping idag, men eftersom jag somnade om och inte vaknade fören nyss så det blev inget med det tyvärr =( Jagb hade ju tänkt att åka tidigt på förmiddagen så jag hann träffa Elsa innan hon ska sova middag...

Aja får se till att fixa det SNART. Nu kurrar det massor i min mage så jag måste få i mig lite mat. Vet inte vad men någonting =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback