100501 - Hemma igen...

Vi kom hem här för en stund sen och jag kan lova att vi har njutit. Vi var ensamma i restaurangen första timmen så vi fick verkligen ALL uppmärksamhet från prsonalen. Det var mycket trevligt och vi fick mycket gott att äta. Jag åt halstrad pilgrimsmussla till förrätt, angus entricot till varmrätt och chokladfoudant till efterrätt... Muums vad gott det var. Och mycket mat var det också så hela magen svällde upp =) Tyvärr kom jag inte riktigt ihåg att fota under middagen men jag har fotat lite efteråt. Jag har även försökt att ta kort på klänningen men efetrsom JAG har försökt att fota med mobilen så blir fotona så där...

   
Slottsporten, Herrgården, mina stövlar som satt på idag...

   
Slottet, Jag, Klänningen

Jag bara ÄLSKAR detaljerna på min klänning. Det gör så himla mycket och man behöver inte ha en massa smycken heller. Den köptes på SIsters om det är någon som undrar...


Nej nu blir det nog lite sova på soffan medan samob spelar =)

Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback