100501 - 1 MAJ...

Hello alla sköna människor!

Hade ni en trevlig Valborg?? Jag var så himla slut att jag åkte hem vid 9 och somnade 21.30. haha jag var helt, totalt slut efter veckan. Men jag hann iaf att umgås med mina vänner, elda upp grillen och moffa godis. Mycket trevligt hade vi =) Btw det användes lacknafta istället för tändvätska när grillen skulle startas. Till en början gick det bra och det brann fint och så. Jo längre det brann dessto större blev lågorna, de tog sig upp på locket och vidare till typ hela grillen brann. Till slut var det bara att ta fram valletslangen och spruta ner hela grillen. Sambon offrade tom en öl för att det inte skulle sprida sig... Den nya, fina, röda grillen är numera svart-brun-röd... Nästa gång vi startade grillen så gick det mycket bättre och köttet kunde börja tillagas. Mycket gott blev det tillslut =)

Idag fick jag med mig sambon ner på stan för att inhandla en ny klänning till ikväll. Jag fick nog igång honom ganska bra för inte en enda gång gnällde han =) Han hjälpte tom till med smakrådet och tro det eller ej så var det han som hittade den slutgiltiga klänningen. Ni får se den sen när den väl sitter på. Jag hittade även en söt skjorta som jag bara var tvungen att köpa...

Nu blir vi hämtade om 1h 15 min så jag måste nog börja göra mig iordning. Åhh det ska bli så himla mysigt. Hörs mera sen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback