100331 - Luras...

Hej på er!

Hoppas eran dag har varit lika bra som min har varit. Jag har haft lite andra arbetsuppgifter idag mot vad jag brukar ha och jag har inte varit stilla för fem öre. Jag är riktigt riktigt trött nu kan jag lova och det känns i fötter och ben att jag inte var van. Jag ska jobba med samma uppgifter imorgon och jag tycker att det är riktigt kul att byta lite ibland. Man ser saker och ting lite annorlunda då och uppskattar det man har lite mera =) Men lita på att jag kommer att somna gott imorgon, tyvärr. Imorgon är det nämligen sleepover hos Anna med tjejsnack, godis och chick-flicks. Jag ska nog leta fram några bra bland mina gömmor =)

Jag har hunnit vara i stallet också efter jobbet och ridit Chessire. Han var superduktig och jobbade på riktigt bra, men det blev mest en genomridning. Han hade gått hårt 2 dagar i rad så det blev lite lugnt idag. På vägen hem såg jag till att fylla på barskåpet lite. Man vet ju aldrig vad som händer under helgen, det är bra att vara förbered =) Vi har ett par middagar att gå på i helgen så det blir nog ganska lugnt iaf. Det ska bli skönt att få vara ledig många dagar med älsklingen eftersom det blir sämre med det nästa helg. Då skriver ju jag högskoleprovet hela Lördagen. Hoppas det går riktigt jävla skit bra då!! (Läs: Jag är skitnervös och försöker peppa mig själv för det gick asdåligt förra gången)

Kom ihåg att det är 1 April imorgon...Då får man luras =)


Lånad härifrån..

Nu blir det mat
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback