100330 - Om du tycker mitt leende är snett...

...skulle ni bara veta smärtan jag lever med...

Hej på er!

Har ni haft en bra dag? Visst blev det härligt när solen tittade fram och vårkänslorna började spira och spritta i benen. Min energi gick upp i taket och jag hade lust att skrika ut min glädje =) Jag blir så gald så fort vi går mot ljusare och varmare tider.

Idag har det varit en dag med mycket att göra och ingenting. Förstår ni vad jag menar? Många saker i luften men ändå tid för vila. Vi var på andra visningen av lägenheten idag och jag gillar den nog lika mycket idag som jag gjorde i Söndags. Än så länge ligger vi fortfarande högst men man vet aldrig hur det blir imorgon. Som Christer Björkman skulle ha sagt: "Imorgon é en annan daaag..."



Jag var bara tvungen att lägga upp låten... Hehe jag var såå kär i Christer då och dagdrömde om att han skulle komma och hämta mig och ta mig i hans armar...(notera att jag var HELA 7 år då)
BTW lägg märke till de oerhört häftiga bakgrundssångarna och deras coola moves =)

Om ni bara visste hur onte jag har. Jag har världens största blåsa i tandköttet ovanför den övre hörntanden på vänster sida av munnen. Det känns som om jag har en stor prilla där och när jag försöker le så skjuter smärtan igenom hela huvudet på mig....Buhuuu

Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback