100329 -Hoppas, hoppas, hooppas...

Hej på er!

Just nu går jag som på nålar och har gjort det sedan 3-tiden idag när min sambo ringde till jobbet. Det hade kommit in ett bud på lägenheten som jag berättade om igar, den som vi verkligen vill ha. Jag sa bara på en gång "Buda över!!!" och det gjorde min sambo. Så just nu har vi det högsta budet på lägenheten och sista visningen är imorgon. Vi ska dit då också och kolla läget och vi hoppas på att skrämma iväg en del intresenter med vårat bud... Det skulle vara såå himla kul om vi verkligen fick lägenheten. Så håll alla tummar ni har och kan för oss nu =)

Nej jag orkar inte vara uppe längre. Ni får veta mer imorgon.

Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback