100329 - Blooood...

Godmorgon på er!

Jag råkade vakna halv8 idag så det blir ett ganska kort inlägg idag. Tur att jag börjar jobba 9 annars hade det varit jobbigt =) Det blev rätt sent igår jag det fungerar inte för mig. Jag blir heelt död av det och jag kan inte koncentrera mig just nu. Oh vad jag önskar att jag fick sova ett par timmar till. Jag kan inte säga att jag får ta igen det under påskhelgen för vi har en hel del att göra då också. Det värsta är att när jag snöt mig precis så kom det bara blod. Det är något fel med min nos helt enkelt... Kan man aldrig få känna sig bara helt frisk??

Efter jobbet idag blir det till att åka och rida Martell, sen blir det till att sova tidigt.

Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback