100328 - Jag är kär....

Hej på er!

Vi är nyss hemkomna från den sista visningen och jag måste säga att jag är kär... Den första lägenheten som vi (och typ 100 PROare) var och tittade på var helt underbar. Absolut en hel del att göra iordning och fixa men det var inget som skrämde bort oss.


Det där uppe skrev jag för ett antal timmar sedan, sen kom Timmie och Linda över på en kaffe och efter det glömde jag bort/hade inte tid att fortsätta. Nu kommer den iaf...

2,5:an på Köpmangatan kommer vi absolut att vara med och buda på och vi hoppas verkligen att den ska kunna bli vår =) Jag ska på visningen igen på tisdag och titta hur många som återkommit då. Tydligen ska man göra så enligt Robban så vi får väl tro på det då. Alltid bra med folk som har mera koll än vad vi har. V har ju aldrig köpt en bostad förut så allt är ganska nytt för oss.
Iaf så var radhuset inget för oss. Fruktansvärt mycket att göra och det fanns en massa konstiga skrymslen och vrår som inte gick att använda...

Vi har iaf hunnit med en hel del idag. Vi har tvättat, varit på två visningar, ätit lunch med Robban. fikat med Timmie och Linda, tvättat båda bilarna, hyrt och tittat på film. Nu blir det snart sänggång för min del. Jag hann med att sova middag mellan visningarna så jag har hållit mig vaken ett bra tag nu.


Här...

Vi hyrde New Moon, andra delen i Twiligth-serien. Fy fan vad den var bra. De filmerna har en sån grym inverkan på mig och jag blir rörd ända in i själen. Men jag längtar redan efter nästa film...

Godnatt på er. Sov så gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback