100328 - Äckligt trött söndagsmorgon....

Godmorgon på er!

Finns det någon mer än jag som är så där trött att man knappt orkar sitta upp, än mindre göra någonting vettigt?? Vi kom återigen hem rätt sent igår och sen satte jag mig här en stund. När jag sedan skulle gå och lägga mig och ställde fram klockan så tappade jag ju en timme till. Det kändes inget vidare när man redan var trött...

Men men det var ju bara att ta sig upp för tvätten måste ju göras. Synd bara att sambon inte orkade gå upp med mig, han satt och spelade halva natten, men då får man en liten egen stund där jag kan använda tvn för en gångs skull. Det fick bli Grease som jag hittade oöppnad i dvd-hyllan. Kan det då tänkas att man har för många filmer om man inte ens kommer ihåg att titta på alla nya filmer man köper =) Någon dag ska jag ta och räkna alla våra filmer, ska bli kul att veta hur många vi har egentligen...

Om en stund ska vi ge oss iväg på visning. Jag är riktigt laddad faktiskt. Mellan de två visningarna ska vi ta en fika med Robban på Sylvias. För en gångs skull ligger de inte nära varandra i tid så idag slipper vi stressa =) Rätt skönt faktiskt, så det blir nog promenad till visningarna idag. Åhh vad jag vill hitta någonting snart!!! Det börjar bli tråkigt att vänta...

Nepp nu ska jag ner i tvättstugan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback