100327 - Lördag...

Godmorgon på er!

Idag fick det bli lite sovmorgon eftersom vi kom hem två halv2 inatt från Mariefred(jag är glad att jag inte är småbarnsförälder, för att vakna vid 6 idag hade jag inte pallat). Vi hade det supertrevligt och blev bjudna på god mat och härligt sällskap. Jag hade lite svårt att hålla mig vaken när klockan började närma sig 23.30 och Let´s dance var slut. Vi tittade då på en film Shaun of the dead, som var så sjuk att den blev riktigt rolig. Det handlade om en massa zombies som bet och åt upp folk.... Hehe

Idag ska vi till Stockholm med mamma. Vi ska och fira min mormor, men innan vi åker till henne ska vi till min gammelfarmor som bor på ett hem mitt inne i Stokholm. Hon är snart 100 år gammal och så himla pigg och rapp i munnen. Dessutom är hon kartokig =) Det är riktigt härligt att vara uppe hos henne och hälsa på och ibland önskar jag nästan att hon bodde närmare så man kunde vara där oftare.
Sen blir det middag hos mormor. Det ska också bli mycket trevligt. Synd bara att syster och hennes familj inte kommer. Det är ju alltid lika kul att träffa dem, men syrran kan inte sitta för länge nu utan att få ont så då blir ju en bilfärd till Stockholm väldigt jobbig.

Nu ska jag ta och städa lite innan det är dags att göra sig iordning.
Ha en bra dag
puss


Haha jag fick ett roligt inlägg från syrran om att det stod "synd att de kommer"...hehehe jag menar såklart att det var synd att de INTE kommer =) Sorry sis

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas att du menar synd att vi INTE kommer... :-)

Vi får synas i helgen isället.

Kram

2010-03-28 @ 19:54:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback