100327 - Handen i godispåsen...

Hej på er!
Har ni haft en trevlig dag?? Själv har jag suttit mycket i bilen och just nu har jag rätt ont i armarna. Jag har börjat få ont i armarna när jag kör långt. Jag hade samma problem igår när jag körde hem. Men en mycket trevlig dag har vi haft iaf med mycket skratt och god mat. Tack mormor =)

Just nu sitter jag inbäddad i två filtar, tittar på när sambon spelar och äter lite godis (har fortfarande halva påsen kvar från i torsdags). Mamma passade på att smaka direkt hon kom hit idag medan vi gjorde oss iordning, innan vi stack till Stockholm =) Fast jag sa att hon fick det... Jag är fruktansvärt trött efter en hel vecka med dålig sömn och sen sänggång inatt. Det var riktigt skönt att få lite sovmorgon imorse men imorgon måste jag upp vid 7 för att tvätta. Dessutom ska vi ställa fram klockan en timme inatt vilket gör att man får sova ännu mindre. Så glöm nu inte det!!!

Imorgon är det äntligen dags för visningen på Köpmangatan!!! Som vi har väntat sen den kom ut och den skulle vara så perfekt för oss, tror vi. Det är alltid lika spännande att komma in i en ny lägenhet och få en uppfattning om hur den verkar. Ganska fort känner man i magen om den är något för oss eller inte. Det kan man egentligen känna redan när man tittar på "annonserna", sen förstärks eller förstörs den känslan när man kommer innanför dörren. Denna gång hoppas jag att den förstärks. Vi har ju iof ett radhus att titta på också som även den skulle vara perfekt för oss. Där skulle vi nog kunna bo livet ut om vi ville, så länge vi inte får för oss att skaffa typ 10 ungar för då kanske det känns lite trångt =) Tyvärr börjar den budgivningen högre och om vi har otur så blir den för dyr för oss. Men titta kostar ju ingenting ;)

Nu tror jag att det är dags att säga tack för idag och vi ses imorgon. Nu orkar jag inte hålla mig vaken längre och jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon annars.

Sov så gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback