100326 - Till Mariefred...

Hej på er!

Jag ber om ursäkt för det dåliga bloggandet idag men jag råkade sov längre än vad jag hade tänkt och sen åkte jag till stallet direkt efter jobbet. Det är första gången jag gör någonting ansträngande (förutom jobbet) sedan jag knäckte ryggen och det kändes. Jag tog det lugnt och ansträngde mig bara så pass mycket som var behövligt och jag hoppas att ryggen mår bra även imorgon =)

Om en stund ska vi åka och äta middag hos sambons spelkompis tillsammans med Jocke. Vi ska till Mariefred och jag tror att vi skulle få tacos. Så om ni inte hört något från mig innan 22.00 kan ni ju efterlysa oss =)

Sambon kom precis hem och vi ska åka snart så idag hade jag faktiskt tänkt till och sett till att jag var färdig när han kom hem. Ett mycket smart val eftersom han redan är stressad och jag vet hur humöret hans blir om han måste vänta på mig =) hehe Vadå jag är tjej och vi är kända för attta lång tid på sig! Då måste man ju leva upp till det ryktet, eller?? Hehe

Jag är iaf färdig och hungrig så jag vill åka nu. Jag har ju inte fått något mellis idag så några godisbitar slank ner istället. Bara för att lugna alla efter den läskiga spindeln så kan jag berätta att den är död nu. Det var kämpigt men jag vann striden....=D

Ha en trevlig kväll nu och jag lovar att mobilblogga under kvällen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback