100325 - Sveriges värsta bilförare...


Här...

Jag sitter just nu och tittar på Sveriges värsta bilförare. Egentligen är det sambon som brukar tilla på programmet men idag fanns det inget annat som kändes lockande och det är ju ganska roligt. Enda grejen är att varje gång som jag tittar så förundras jag över en sak: HUR FAAN KUNDE DE FÅ KÖRKORTET FRÅN BÖRJAN??????
Alltså jag kan inte tänka mig att alla de där har legat med läraren eller nåt. Gurkan som förlorade förra året snackade hela tiden om att han hade köpt sitt kör kort. Vart kan man köra det egentligen??? Fast det vore en lösning på min fråga.
Det är en tjej, Erica som aldrig använde bilbältet förut. Vet ni varför?? Det förstörde hennes frisyr....HALLÅÅÅÅ HUR DUM FÅR MAN BLI!!!!! Iof är hon "blondin" så jag ska väl egentligen inte vara chockad... Jag hoppas iaf att hon blir av med sitt körkort i slutändan. Hon är verkligen den enda jag absolut inte skulle vilja möta på vägen (och så Gurkan så klart för han var också heelt galen)


Lånade bilden från nwt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback