100325 - Löningstorsdag...

Hej på er!

Visst känns det extra trevligt att vakna upp en dag som denna och veta att man är lite rikare igen =)

Inatt har jag sovit mycket bättre och jag har inte kännt av ryggen alls lika mycket som föregående natt. Jag känner fortfarande av den men det är mycket bättre. Jag hoppas att jag är lite mera rörölig på jobbet idag också. Mitt jobb kräver ju att jag är rätt rörlig.

Efter jobbet idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag brukar ju rida på torsdagar men som jag berättade igår så är det vilodag idag så därför blev min kväll helt fri. Hmm jag får fundera under dagen så får jag återkomma med planerna =)

Nu måste jag fixa mig och åka till jobbet.
Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback