100325 - God natt världen...

Jag fastnade framför Bella & Tyra show och måste verkligen säga att de verkligen blir bättre och bättre för var vecka som går. I första programmet märktes det att de var nervösa, inte vana och första gången. Lite fumligt helt enkelt. Idag var det såå mycket bättre och vilken dröm det skulle vara om de tog upp min blogg i bloggakuten!!!! Jag kanske ska börja med att skicka in min blogg till deras bloggakut hehe, men snälla snälla prata om min blogg nästa vecka =) Den behöver verkligen det för jag är så dålig på det här med bloggdesign, upplägg osv. Skulle vara toppen med lite proffshjälp =)
Gå in och titta själva: Bella & Tyra show



Aja jag blev visst uppe längre än vad jag hade tänkt från början men nu är jag på väg till sängen. Jag kan inte fatta att man kan längta så mycket efter en möbel som jag kan längta till min säng. Den är verkligen världens skönaste med det stora fluffiga täcket, mjuka mysiga kuddar och den sköna anpassade madressen. Det bästa är ju när det finns en gosig axel att somna på men i brist den så snor jag sambons kuddar och ligger snett raklång över sängen (huvudet på hans kuddar på hans sida och fötterna på min sida).

Så vad tycker ni om showen?? Vem tycker ni är bäst, Tyra eller Bella???

Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback