100324 - En knäckande eftermiddag...

Hej på er!
Jag kom hem här för en stund sen och möttes av ett stort leende när jag kom innanför dörren. Sambon har äntligen kommit hem och satt och spelade. Det är nog tur att jag gillar spelet, annars hade jag nog slagit bakut för länge sen. Men dte var skönt att se min älsklings glada ansikte igen. Det är så himla tomt och tråkigt här hemma utan honom. Jag ser nog till att fylla kvällarna rätt bra när han inte är hemma. Så vill ni hitta på saker? Passa då på att boka mig i veckorna, sen blir jag väldigt snål med min tid.

 Idag har jag äntligen varit hos kiropraktorn. Hon hittade en hel del men allt är inte borta än. Jag hoppas att värken ger med sig nu när låsningarna är borta. Det kan säkert ta ett par dagar innan musklerna går tillbaka. Men om jag inte är bättre på fredag så ska jag boka en tid till början på nästa vecka också.
Just nu känner jag mig väldigt mörbultad så ett badkar hade inte suttit helt fel just nu så musklerna kunde få slappna av. Ska äta lite god mat om en stund iaf. Jag ska laga köttfärssås och spagetti tänkte jag. Det var länge sedan vi åt det här hemma och den är så himla god och då kan man offra en stund i köket när man vet vad man har att vänta sig =)

Här...
Så här härligt har jag det hos kiropraktorn...


Annars blir det nog en rätt lugn kväll ikväll. Jag skulle egentligen ha ridit Chessire och åkt ut och tittat på Sara när hon rider lektion på Martell, men eftersom läget blev som det blev så blir det mys med sambon istället. Det är ju faktiskt rätt trevligt tycker jag =) Som tur var så har vi vilodag imorgon på lektionen (hoppas jag) så jag slipper avboka den. Jag får ju inte rida på ett par dagar när man är nyknäckt och dessutom tror jag inte att jag skulle kunna komma upp på hästen heller med min rygg =)

Aja nog pratat om min rygg. Hur har ni haft det idag?? Med sol i sinnet kan det väl inte vara annat än bra, eller hur?

Nu blir det till att börja med maten.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback