100323 - Ont...

Godmorgon på er!
Jag somnade strax efter att jag hade stängt av datorn igår så slutet på Hollywood-fruarna missade jag såklart. Sen vaknade jag vid 01.40 i soffan av att det spelades hög musik i lägenheten. Först fattade jag inte vad det var sen insåg jag att det var tvn som spelade klassisk musik. Fråga mig inte hur men när jag somnade hade jag 5:an på och när jag vaknade var det 2:an på med en testbild som spelade klassisk musik. Fråga mig inte hur det har gått till men tur att det inte var en sån testbild som bara tjuter, ni vet när det bara låter "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip"...


Bilden är härifrån...

En tråkig sak till som jag upptäckte när jag vaknade var att jag börjar få ont i handleden igen. Även fingrarna gör riktigt ont och jag har en "prick" i nacken som värker tokmycket. Jag måste verkligen ta tag i det här nu. Jag fick även höra av min kollega som har en reumatisk sjukdom att det startade på henne när hon gick med streptokocker-infektioner som hon inte blev av med...Jag ska ringa, jag lovar!!!

Nu blir det frukost och duschen, sen jobba lite. Vi har dessutom möte ikväll så jag kommer hem sent.
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu tar du och ringer på en gång hörrududu! Annars får jag se till att någon gör det åt dig. Typ jag själv eller så...

Puss på dig

2010-03-23 @ 13:47:43
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback