100323 - Aj, aj, aj...

Buhuuu vad jag har ont i min nacke/skuldra. Det sitter en riktigt ordentlig sättning på en punkt som gör att jag har konstant onte, kan inte titta åt höger och kan knapp använda högerarmen... Inget vidare kul speciellt inte med mitt jobb. Men jag lyckades få en tid hos kiropraktorn redan imorgon efter jobbet så jag blir av med det. Det jobbigaste är nog när jag ska köra, att titta till höger är inte det lättaste direkt =)

Ush vad jag är negativ just nu men jag blir när jag har så här ont (innan ni börjar tjata så, ja jag ska ringa till doktorn). Imorgon kommer jag att bli piggare efter besöket hos kiropraktorn. Vädret idag gjorde inte humöret bättre direkt. Kallt regn är inte direkt mitt favoritväder. Åh vad jag längtar till varma, sköna sommardagar liggandes på en klippa vid vattnet och bara njuta av livet =)



Nu blir det House och sen dags för sängen
Puss


Kommentarer
Postat av: CC

Kände mig lite träffad där angående doktorn gullet ;) Men är för din egen skull!!

2010-03-23 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback