100322 - Trött...

Hej på er dönickar!!

Har ni haft en bra dag?? Även om det var kallt imorse och jag stod och svor över den tjocka isen på rutan som inte ville försvinna så höll jag mig glad för solen var framme. Igår var det ingen rolig dag när det bara snöade och var molningt hela dagen. Idag var det mycket lättare i sinnet =)
Jag kom hem här för en stund sen, värmde på lite mat som blev över från igår och satte mig i soffan. Fy sjutton vad trött jag blev då. Den här helgen har tagit på krafterna kan man säga med mycket att göra och lite sömn. Det får nog bli tidigt att sova idag så jag orkar resten av veckan.



Jag hann förbi Söder och kollade in lägenheten som sambon tittade på när jag var på konferensen och den var riktigt mysig. Egentligen helt perfekt för oss kan man säga, men vi vill vänta ut visningarna som är till helgen. De känns nästan ännu bättre så vi får väl se.

Martell gick riktigt bra idag också. Han protesterade mera ibörjan idag men gav sig mycket snabbare och jobbade på riktight fint. Idag kunde jag till och med jobba ordentligt i höger galoppen också och det kändes bra. Denna gång visste jag ju vad jag hade att förvänta mig och kunde tackla det snabbare än förra gången. Det var bara en tant där som tyckte att jag absolut inte skulle vara på samma volt som hon för hennes häst blev så sur när Martell var i närheten... Haha jag bara skrattade åt hennes kommentar och bytte volt. Till historien hör att jag var på den volten först och hon red skit nära mig så jag förstår om hennes häst blev sur. Dessutom visste hon hur Martell höll på och ändå VALDE hon att rida precis bredvid mig... Men men jag orkade inte bry mig. Hon var bara en bitter kärring vars häst hade mått bra av att ridas till så den vaknade lite =)

Men men nu är det Arn på tv och sen börjar Hollywood-fruarna(om jag håller mig vaken). Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska tycka om det programmet. Jag gillar Maria Montazami och jag gillar att kolla in deras lyxliv, samtidigt som jag tycker att det är rätt töntigt. Men men på måndagar visas det ju inte så himla mycket annat att titta på och därför hamnar jag alltid framför det programmet i slutändan ändå...


Visst är det en härlig bild från i somras, tagen på Nåtarö.

Ha en fortsatt trevlig kväll på er och sov gott =)
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Det vore roligt och komma och titta på dig någon gång när du rider hästen! Om du ska göra det flera gånger vill säga. Du kunde ju ha sagt till tanten att du gärna skulle vilja träna lite kadrillj och sen inte vikit en tum från hennes sida. :-)

Kram på dig

2010-03-22 @ 21:52:04
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback