100322 - Måndagmorgon igen...

Godmorgon!
Det är alltid skönt med måndagmorgnar för då känns det som om jag får sovmorgon eftersom jag inte börjar fören 9. Det är så skönt! Den här veckan är riktigt fullbokad med ridningar, visningar, möten osv.
Idag kommer det att bli tajt till visningen men jag vill verkligen hinna för lägenheten var tydligen jättemysig. Men precis som min sambo sa igår så bli man lätt förvirrad av alla fakta, adresser, kvm hit och kvm dit, badkar eller inte badkar, renoveringsbehov, tapeter osv osv. Det är jättekul att gå på visningar men nu börjar det känns som om vi nog vill hitta något som vi verkligen älskar. Vi är verkligen på visningar varje helg och som denna helg var det 3 st. Men men snart hittar vi det =)

Nu såg jag att klockan börjar bli väldigt mycket så jag måste göra mig iordning.
Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback