100321 - SnöSöndag...

Godmorgon på er!

Tror ni att jag blev ledsen imorse när jag gick upp och det snöar järnet utanför fönstret?? Buuhuuu... Jag visste ju att det skulle komma men samtidigt hoppas man ju att SMHI även denna gång ska ha fel så det blir soligt och härligt istället... Jaja jag hoppas att det försvinner snart igen.

Det var jättesegt att ta sig upp ur sängen imorse. Även denna natt blev det dåligt med sömn och vi kan väl hem vid 2-tiden tror jag. Ni kan räkna med att jag går och lägger mig tidigt ikväll. Men vi hade det supertrevligt hos Cicci och Martin igår. Härliga männsikor är alltid kul att umgås med =)

Idag har i 2 st visningar att gå på. En 4:a och ett radhus som ska bli mycket trevliga och se hur det är. Dessutom var sambon på en visning igår och den lägenheten var tydligen mycket intressant så jag ska försöka hinna dit imorgon och titta på den jag också. Ett tag här känns det som om det har varit lite stiltje på intressanta objekt men nu verkar det ha släppt. Nästa helg har vi 2 st superintressanta objekt att titta på så jag längtar redan. Det känns som om minst en av dem skulle kunna vara vårt nya hem =) Men vi får se hur de idag är.

Jag återkommer senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback