100321 - Åhh vad jobbigt det blev...

God kväll på er!
Denna mysiga dag har jag spenderat med min underbara sambo och vi har bara gjort sånt som har fallit oss in. Vi har ätit god mat, han har spelat och jag har läst min bok och dessutom har vi hunnit med 2 visningar som jag återkommer till strax.
Det är så skönt med sånna här dagar när man egentligen inte har något speciellt planerat och man får passa på att ta igen den tiden med varandra som man har missat under veckan. Att jag dessutom var på konferens gjorde ju att vi fick ännu färre timmar tillsammans...

Båda objekten som vi var och tittade på idag var grymt intressanta. Radhuset var jättemysigt och det området är ju underbart så det skulle vara toppen. Tyvärr tror jag inte att det kommer att hålla sig inom vår prisklass. Sen vill vi egentligen inte hoppa in och buda på något nu heller eftersom vi vill vänta in de 2 bostadsrätterna som vi ska titta på nästa vecka. Så just nu är vi egentligen intresserade av 5 olika ställen, vilket är lite kul med tanke på att vi gått så länge och inte gillat någon =) Men det ska bli oerhört kul att se utgången på det här...

Jag ska nog ta och krypa till kojs nu så jag hinner sova ikapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback