100320 - Hemma igen

Heej på er!!!
Hoppas ni har haft en bra helg så här långt. Min har varit rolig, lärorik, intressant och fruktansvärt intensiv... Det är alltid välorganiserat på våra konferenser och denna gång var det bättre än någonsin. Eller inte bättre men mycket utvecklande. Vi hade 2 st föreläsare idag som var oerhört duktiga och intressanta. Jag tror att vi alla kommer att ta med oss mycket bra från den här konferensen.

(Jag vet att jag var lite anti igår men jag vet ju att det alltid är kul på konferenserna, det var bara att jag saknade min sambo så sjukt mycket igår och energin inte riktigt fanns just då)

Maten på Bolinder är alltid god men tyvärr var det inte riktigt min typ av mat. Igår fick vi kycklinggryta (med aningen curry i) och ris som väl gick ner litegrann av eftersom jag var hungrig men jag älskar verkligen inte curry så det var kanske ingen höjdare. Idag till lunch fick vi potatis, inbäddad lax oxh sås. Jag är ju inte jättemycket för lax heller men det var ett gott täcke på den och såsen var helt gudomlig så det gick ner det också. Tur att det även finns en stor salladsbuffé och frukt och så till så man blir riktigt mätt.

Det blev inte så mycket sova av eftersom jag ar tvungen att gå upp extra tidigt eftersom jag även skulle hinna iväg till Linda på morgonen och klippa mig. Hon blev lite överraskad över mitt lockiga hår men hon var grymt imponerad över hur bra gjord permanenten var. Så ett stort kred till mamsen som har gjort mig så fin. Linda gjorde mig också mycket fin och jag är som vanligt mycket nöjd efter jag har varit där. De andra tyckte också att jag var fin i håret när jag återvände till konferensen =)

Nu har jag iaf kommit hem och satt mig framför datorn. Det kändes som om det var mycket länge sedan trots att jag satt här igår morse men iaf. Är man beroende så är man =)

Ikväll blir det fest för Cicci. Det ska bli hur kul som helst men jag har verkligen ingenting att ha på mig. Jag tror att jag måste börja leta i garderoberna tidigt idag så jag har gott om tid på mig. Jag har hittat en uppsättning men nu fick jag en flash back om att jag hade den när vi firade Annelie och samma människor kommer idag så jag tror att jag måste tänka om...

Jaja, det blev ett långt inlägg nu men jag har ju inte fått skriva av mig på över ett dygn =)
Ha det bra så länge
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback