100320 - Anders Bagge


Lånade bilden härifrån eftersom jag inte fick någon egen igår...

Jag kom förresten på att jag glömde berätta att vi delade hotell med Anders Bagge!!! Han verkar såå himla gullig och rar att jag bara vill krama honom. Jag vågade inte riktigt gå fram till honom igår när han satt i foajén och det ångrar jag idag. Mina kära vänner fick sig en ordentlig pratstund inatt när de var på väg upp för att lägga sig och han precis kom tillbaka från Harrys. Åhh vad jag är lite bitter för att de inte ringde ner mig igen för jag hade hunnit gå upp till rummet men de hade mycket trevligt. Han var tydligen mycket trevlig och även killen från Rob ´n Raz var oerhört sympatisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback