100319 - FREDAG!!!

Godmorgon på er!
Idag är det äntligen fredag och jag önskar att jag kunde säga att jag har sett fram emot helgen. Jo på sett och vis gör jag det för vi ska ju fira Cic imorgon och det ska bli superkul men jag vill verkligen inte gå på konferensen idag. Jag mår inget vidare och vill dessutom hem och gos och kramas med smabon som kommer hem idag. Det känns som om jag verkligen skulle BEHÖVA gosa med honom. Det har inte varit någon rolig vecka för någon av oss.
Okej jag känner mig rätt nere just nu och då är det inget kul att vara borta. Jag vet att det kommer tt vara jättekul när jag väl är där för det brukar alltid vara bra men jag kommer att ha hemlängtan denna gång =(

Jaja jag måste iaf packa väskan eftersom jag måste åka direkt efter jobbet till hotellet. Det kommer nog bara att bli mobilinläg idag och imorgn för jag har ingen dator med mig.

Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback