100318 - Rolig post

hej på er!
Hoppas eran dag har varit riktigt bra. Som vanligt är jag bara hemma och vänder, ska iväg till stallet och rida lektion. På vägen hem från jobbet åkte jag förbi och hämtade upp paketet som har legat och väntat på mig i en vecka. Vad som är i det får ni se senare ikväll. Väl hemma väntade mycket rolig post i brevfacket. Det fanns kataloger från 2 av de universiteten som jag är intresserad av, Stockholm och Örebro. Tyvärr fanns inte den från Uppsala med denna gång men jag hoppas att den också kommer snart så jag kan studera deras kursutbud... Jag vet ju iaf vad jag kommer att göra ikväll istället för att sova =)

Jag har precis ätit färdigt och ska strax göra mig iordning.
Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback