100317 - Hemma och vänder

Hej på er!
Visst har det varit en underbar dag idag. Jag blev jättedeppig imorse när jag tittade ut och såg att det hade snöat och det var alldeles vitt på gatorna när jag åkte till jobbet. Men vartefter dagen har gått så har det smält undan och solen har värmt på mig =)
Jag kom hem här för en liten stund sedan från jobbet och ska strax sticka iväg igen. Jag ska ju iväg och rida Saras häst men innan dess hade jag tänkt att hinna diska lite för sambon kommer hem idag. Yeeaaa!! Jag kom på idag att vi firade 2 års reunion igår men det glömde jag totalt bort. Inget vi firar direkt eftersom vi har den "riktiga" årsdagen i september...

Idag har jag gjort en liten tjej mycket glad. Det är min kollegas dotter som önskade att hon skulle kunna ha fina lockar i håret när hon fyller år. Problemet är bara att hon fyller på långfredagen och då finns det ingen frisör som har öppet och de har ingen locktång hemma. Då kom kollegan på att tänka att jag har ett stylingjärn som gör lockar så idag provlockade vi hennes hår för att se så det skulle fungera. Det är ju inget roligt att stå där på den stora dagen och sen fungerar det inte. Hon hade tå kompisar med sig ner till oss och det var helt lyriska över resultatet. Vi gjorde ändå bara 2 provlockar men hon blev riktigt nöjd så det ska nog bli bra på långfredagen också =)

Nu ska jag ställa mig och diska lite sen bär det av. Wish me luck =)
Puss


Kommentarer
Postat av: Stephanie

hejsan.hoppas allt är bra med dig.och lycka till.kramar

2010-03-17 @ 19:15:18
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att du ska rida Saras häst! Skriv eller ring och tala om hur det har gått för dig. Skönt att folk tycker att du är ett proffs. Det känns väl bättre än att de tycker att du är sämst, eller?

Kram och krya på dig!

2010-03-17 @ 20:15:18
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback