100316 - Presentletning...

Hej på er!
Jag sitter här framför Biggest Loser (som vanligt) och önskar att jag kunde ha en sån personlig tränare som Gillian och Bob är. Det är helt sjukt hur de kan pusha sin "elever" så mycket. Det är verkligen något sånt jag skulle behöva ha. Någon som verkligen jagade mig ut för att springa och när jag ville lägga av så såg de till att jag fortsatte. Jag skulle verkligen behöva hitta en riktigt bra träningskompis som kan ut och springa med mig. Jag har inte tid att försöka hinna med olika pass eller så utan behöver någon som vill springa när jag väl kommer hem och har tid att ge sig ut i spåret. Eftersom jag ska springa ensam så vill jag inte ge mig ut för sent på grund av alla konstiga typer i spåret och då ska jag ge mig ut innan jag börjar jobba i sådana fall och då får jag gå upp så sjuukt tidigt. De dagar jag börjar 9 skulle det kanske funka men om jag börjar kl. 6 eller 7.30 så skulle det ju inte funka. Åhh vad jag önskar att jag hade ett löparband här hemma i lägenheten, men det tar så mycket plats i vår lilla lägenhet. Sambon har iof lovat mig ett löparband om jag lyckas med mitt uppdrag under semestern men fortfarande vet jag inte vart vi skulle ställa det.


Nåt liknande skulle jag vilja ha, bilden hittade jag här...

Idag har vi letat present till Cicci som vi ska fira på Lördag. Det var ingen lätt match kan jag säga och jag tror att vi stod i samma affär och disskuterade fram och tillbaka i typ en halvtimme. Haha tillslut utbrister Anna (tror jag att det var): "Så vi har iaf bestämt oss för att köra på det här ämnet" Jag och Elin tittar på varandra och utbrister: "Jaa för annars har vi slösat bort en 20 minuter i onödan" Hehe Men tillslut kunde vi enas och inhandla presenten och det blev världens sötaste paket som jag skulle älska om jag fick =) Ett äkta Ellinor-paket helt enkelt...

Nu blir det mästarnas mästare och sen House.
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ta och springa till jobbet. Eller cylka om du tycker att det är för långt att springa. Nu börjar ju vägarna bli fina. Iaf här... Och dusch antar jag att ni har tillgång till även där ute på landet. Eller spring en runda innan du åker hem ifrån jobbet. Då kanske det inte har hunnit bli så mörkt ännu och förhoppnigsvis hittar inte så många konstiga typer ut till er.

Kram på dig!

2010-03-16 @ 20:20:20
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo jag brukar cykla till jobbet när det är sommar, det är bara så kallt just nu men kanske änå om jag klär på mig ordentligt. Tyvärr så är vår dusch på jobbet belamrad med saker så den går liksom inte att använda, men man får väl tvätta sig så gott det går. Tack för idén =)

2010-03-16 @ 20:27:02
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback