100316 - Jakten på Julia...

Alltså det finns en sak som jag är skitsur över. Jag vet inte om ni har sett reklamen för pogrammet Jakten på Julia där de letar efter en tjej som kan spela Julia i musikalen Romeo och Julia och nu är det the final 10 som slåss om huvudrollen. Vet ni hur äckligt sur jag är för att jag missade den auditionturnén?? Jag blir så förbannad varje gång jag ser den reklamen. För det första är det en sjuukt stor drömm att få vara med i en musikal. Att få spela Julia skulle vara ännu större. Men vet ni vad det värsta är?? Att Måns ska spela Romeo...


SVT.se

Fatta att få spela mot honom i en roll som jag har drömt om såå länge. Alltså den hade varit perfekt för mig (tycker jag alltså) =(
Jag kommer verkligen inte att kunna se det programmet för jag skulle så gärna vilja ha den rollen själv så jag kommer bara att vara så avundsjuk på tjejerna och speciellt på den tjejen som vinner...



Alltså jag döör bara jag ser den här videon. Fan fan att de inte gått ut mer med att de skulle ha audition...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback