100316 - Godnatt världen...

Tittar just nu på slutet av House och sen blir det marsch i säng. Jag börjar tidigt imorgon och lär behöva sova så mycket som möjligt. Jag har även börjat hosta en massa så sömnen lär bli störd en hel del.
Imorgon ska jag rida en ny häst som ägs av en gammal kompis till min syster och hon ville ha lite hjälp. Det ska bli jättekul att testa, det värsta är bara att läktaren lär vara överfull medan jag rider för ryktet har gått att "proffset" ska komma och rida. Haha om det vore så väl ändå och jag var så bra. Jag hoppas verkligen att det går bra nu för man vill ju inte göra bort sig när de räknar med en... Jag hoppas bara att jag orkar med tanke på att jag fortfarande inte är helt okej efter att jag var sjuk. Uch ska jag behöva bli nervös över det här också?? Fan att jag var sjuk i Lördags och inte kunde rida då istället innan ryktet hann sprida sig...

Jag har lovat att locka håret på kollegans dotter när hon fyller år så imorgon ska jag ta med mitt stylingjärn till jobbet så vi får testa om det funkar på hennes hår. Annars får de skaffa en locktång och fixa håret med istället =) Jag måste iaf komma ihåg att ta fram järnet redan idag så jag inte glömmer den imorgon när jag sovandes ska ta mig hemifrån =)

Sov gott allihopa
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback