100316 - Bella och Tyra på the Voice

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott? Jag har börjat ha så skumma drömmar nu igen. Det där går i vågor hela tiden, vissa perioder drömmer jag massor medan vissa perioder är det bara helt svart. Just nu är jag då alltså inne i en riktig drömperiod och de blir bara sjukare och sjukare för varje dag...

Just nu kollar jag på Vakna med the Voice och om en liten stund kommer Tyra och Bella dit och ska prata om sin show på nätet. Jag tittade på den dagen efter direktsändningen och jag måste säga att den kommer nog att kunna bli riktigt bra när de hinner bli lite mera varma i kläderna. Den här gången märktes det att de var jättenervösa, men innehållet är mycket bra och underhållande så jag kommer att fortsätta att titta på det. Ni kan också gå in och titta på det på bellatyrashow.se

Idag är det jobb som vanligt och efter jobbet ska jag ner på stan med Anna och Elin och handla en födelsedagspresent till Cicci som ska firas på lördag. Haha det ska bli sjuuktroligt på lördag. Inget jag kan berätta men jag lär skratta räät mycket under den kvällen =)

Nej nu måste jag göra mig iordning
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback