100315 - Måndag morgon....

Godmorgon på er!
Så var det måndagmorgon igen. Jag tycker inte att vi har något annat än mådag och fredag just nu. Veckorna går så himla fort och mån-fre känns lika snabba som lö-sö. Det kanske i och försig är positivt för då känns helgerna längre än veckorna men det går ändå alldeles för fort. Jag kan varekligen inte minnas att det gick så här fort förut när man gick i skolan. Gjorde de det???
Jaja denna vecka kommer nog gå lika fort för det är rätt mycket att göra. Det mesta är roliga saker så det gör inte så mycket men det är nog bara ikväll som jag inte har något planerat. Det blir nog till att börja läsa min nya bok som har legat på posten och bara väntat på mig medan jag har legat sjuk. Jag hade verkligen kunnat haft användning av den under helgen.

Nu måste jag börja göra mig iordning för jag måste åka lite tidigare till jobbet idag.
Ha en trevlig dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback