100315 - Kungligt bröllop...

Nu var det äntligen dags för nästa avsnitt av kungligt bröllop och denna vecka följer de bröloppet mellan prins Charles och Lady Diana och det är ju bara så otroligt maffigt och storslaget. Man kan ju bara hoppas att kronprinsessan Viktorias och Daniels bröllop blir minst lika storslaget, även om jag hoppas att kronprinsessans klänging är 100 gånger finare än Dianas. Även om den kanske var i modet då så var det lite för mycket marängbakelse över den. Hon försvan och drunknade liksom i klänningen...


Bilden lånad från Svenskdam.se

Idag var jag äntligen tillbaka på jobbet även om första dagen tillbaka efter en sjukdom alltid känns som bomull. Man är inte van vid tempot, ljuden och allt runt omkring. Det är konstigt hur snabbt man glömmer bort att det finns en vardag när man har legat instängd i sin egen grotta, borta från alla ljud och människor där ute i omvärlden.

Just nu känner jag mig extremt utpumpad och jag kommer strax att krypa ner i sängen. Jag känner att jag behöver återhämta mig och eftersom jag ännu inte är helt bra så lär det inte vara svårt att somna.

God natt gott folk
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback