100314 - Solsken...

Hej på er!
Jag kom nyss hem från en mycket trevlig lunch med Anna och Cicci. De andra kunde inte så det blev vi 3 vanliga men lika trevligt hade vi iaf. Som vanligt kommer vi in på vad vi vill göra med våra liv och eftersom vi alla tre är inne i en sådan period samtidit är det ganska skönt att kunna ventilera och fundera och disskutera tillsammans fram och tillbaka. Just nu känns det mycket mera positivt och det känns som om vi kom fram till en hel del bra saker och det känns jättekul. Nu ska jag beställa hem lite kataloger så man verkligen kan granska varenda program under luppen. Att sitta på en hemsida eller något liknande blir inte riktigt lika bra...

På vägen hem blev det en tur förbi Esters, en secondhand-affär som nyligen har öppnat där Elin rekomenderade oss att gå till. De har tydligen massor med underbara väskor från alla möjliga årtionden så det skulle absolut vara värt ett besök. Tyvärr var det stängt idag, och det hade vi nästan förväntat oss men vi kollade in öppetiderna iaf så vi vet när vi kan gå dit nästa gång. De få saker som man såg i fönstrerna såg mycket fina ut och jag längtar tills jag kan komma in och klämma på alla fina gamla väskor...



Det var helt underbart i solkenet i dag och båda skinjackan och solglasögonen åkte på. Det blåste dock lite kallt så ett par bättre vantar hade inte suttit helt fel faktiskt.


Visst längtar man tills blommorna börjar titta fram...


Nu blir det nog att ta det lugnt en stund eller hjälpa sambon att städa. Supertråkigt jag vet men han har redan börjat och då känns det verkligen som om jag måste hjälpa honom nu när jag har varit iväg en stund...

Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback