100314 - Promenaden ledde till bowling...

Nu har vi kommit hem från en promenad som tog en mycket trevlig vändning. Vi skulle gå till ÖoB för att handla tops och sen bara gå förbi Timmie och Linda på vägen och säga hej. Det var jätteskönt ute och det känns som om krafterna börjar komma tillbaka sakta men säkert. Iaf så stannade vi och tog en kaffe och snackade lite.
De skulle och bowla så vi hängde med och tog en serie. I början gick det ursämst för mig och jag log sist. Efter en stund hittade jag mitt favoritklot och då blev det mycket bättre. Jag arbetade mig upp i listan och till slut hade jag nästan kommit ikapp sambon som ledde. Inför sista 2 omgångarna spelade jag på spärr - spärr och kunde tillslut deffilera som segrare..... =) SÅÅÅÅÅ glad blev jag =) Jag vann vara med 2 poäng men det räcker. En seger är ALLTID en seger hehe...


Lånade bilden här

Sen lev det till att åka hem och laga lite mat för ingen av oss hade ätit på vääldigt många timmar. Varma mackor med salami och tomat blev det för min del. Mycket gott. Det är en underskattad maträtt måste jag säga. Det är enkelt, snabbt tillagat och såå gott.



Nu blir det snart sängen för min del. Jag är jättetrött och vill verkligen vara pigg tills jag ska till jobbet.

Sov gott med er
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback