100313 - Remember this date...

Visst blir man irriterad när man har lagt ner mycket arbete på ett inlägg, laddat upp de bästa bilderna och formulerat sig utomordentligt osv osv. Man känner sig supernöjd med inlägget och 2 sekunder senare ser du ett nästan likadant inlägg på frontsidan av blogg.se. Visst suger det verkligen!!! Det får en att bli så sur och undra varför inte just mitt inlägg fick hamna där utan någon annans som egentligen har skrivit iprincip samma saker som du hr gjort. Då känns allt det här med bloggande så himla onödigt för det finns alltid någon där ute som slår dig i allt du gör...

Hmm en liten blogg-svacka bara. Det blir bättre jag lovar...
Febern var borta imorse när jag vaknade och halsen känns lite bättre så det känns som om det går åt rätt håll. Jg kan garrantera att tranbärsjuice är säkert jättebra för kroppen men drick det inte när du har ont i halsen. Det gör verkligen skitont!! Tro mig, jag var dum nog att testa =(

Idag var det skönt att komma ut en liten stund. Det var soligt och varmt så med en tjocktröja och halsduk fick skinjackan åka på. Det var skönt att få lite solsken på sig men fan vad ont i ögonen det gjorde. Jag glömde solglasögonen...

Nu är det the Big Bang Theory som gäller sen får vi se om det kan bli lite mat...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback