100311 - Feberfrossan fortsätter...

Hej på er!
Idg har det verkligen inte varit någon bra dag. Som ni vet har jag varit krasslig i ett par dagar nu och imorse aknade jag och hade ytterst lite feber. Jag tog nårga alvedon och stack till jobbet iaf, det var ju trots allt bara 0,2 grder över normalt så det kändes inte så illa. Halsen var fortfarande skitsvullen och gjorde jätteont men bara för det kan man ju inte vara hemma. Så jag åkte iaf... Det skulle jag kanske inte ha gjort för ganska snabbt kände jag att febern steg och energin försvann och till slut var jag tvungen att åka hem. Inget kul direkt men vad ska man göra. Jag tror inte att de skulle ha så mycket nytta av mig på jobbet i det här tillståndet iaf.

Åkte förbi ICA på vägen he och lämnade tillbaka filmen som sambon hyrde igår och hyrde 2 nya så jag skulle ha något att titta på. Äntligen kunde jag hyra de filmer som jag ville men som inte sambon vill se. Julie/Julia och Bröllopsfotogrfen blev det. Jag hann titta på halva första filmen innan jag somnade så jag fick gå tillbaka och titta om på den när jag vaknade igen. Den andra har jag inte hunnit se än för sambon kom hem och jag sa tt han kunde få spela lite. Nu är det typ 4 timmar senare eller nåt och spelet är fortfarande igång... Nu är iaf vatten satt på spisen så det blir lite mat som jag ska försöka tvinga ner i min såriga stackars hals.

Är det någon som vet när man tar bort halsmandlarna?? Jag få ju bara olika kocker-infektioner på dem hela tiden och jag börjar helt enkelt tröttna på det. Sambon tog bort sina halsmandlar för 10 år sen eller nåt sånt och han får inte så här längre. Bacillerna fastnar inte på honom längre utan han får en liten knöl på halsen när han får "ont". Låter mycket bättre tycker jag =) Någon som har någon erfarenhet eller så som kan ge lite tips???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback