100310 - Pizza, godis och bra film...

Hej på er!
Vet ni hur lyckligt lottad jag är som har en sambo som kommer hem och tar hand om mig när ja är dålig. Idag känner jag mig värre än vad jag gjorde igår så vi får väl se hur det utvecklas. Det västa med att jag blir sjuk är att jag får så himla ont i varenda led i hela kroppen och jag känner jag som en 75-åring. Jag är bra på att läcka (tårarna rinner utan att jag är ledsen) i vanliga fall men nu är det värre än någonsin. Jag blir så när jag är dålig. Idag liknade älsklingen mig vid en diselpackning som de hade bytt på jobbet. Den småläckte hela tiden men efter att de bytt till en ny så höll den tätt igen. Han försökte komma på vad som skulle kunna laga min packning och kom hem med en påse godis och en bra film. Det hjälpte för stunden iaf =)
Jag har så sjukt ont i halsen också så jag hoppas att det inte är några fler kocker-infektioner. Jag har redan haft typ 4 olika sorter, den ena ovanligare än den andra och jag orkar inte med flera nu... Dessutom hatar jag att gå på penicilin för jag blir så himla konstig av dem. Jag är rätt lättpåverkad och får alla konstiga biverkningar som finns =)

Ja jag vet det är bara fel på mig och jag ska ringa med husläkare. Jag måste komma underfund med vad som är galet med mig...
Idag var jag iaf duktig och handlade på vägen hem. Det var jobbigare än vanligt men jag kom igenom det. Härom dagen så lyckades jag ha sönder en del på våran diskborste så jag har inte kunnat diska på 2 dagar. Idag kom jag ihåg att fixa en ny så jag hann diska undan lite innan sambon kom hem. Jag gillar inte att det är för stökigt när han kommer hem. Det känns roligare om han får komma hem till en fin lägenhet =) (sen kanske jag är mer eller mindre duktig på det hehe)

Snart blir det Grandiosa pizza. Jag börjar bli riktigt hungrig men sambon spelar just nu så antingen får jag vänta tills han är färdig eller också slå slag i saken och göra det själv... Hmm jag funderar på det lite... Jag gör det nog själv, annars får jag aldrig någon mat =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tråkigt o höra att du är sjuk! Hoppas du kryar på dig snart och att du inte läcker ut allt för mycket tårar, så det inte slutar med att du blir uttårkad! Hihi! =)

Ta hand om Dig!

Kramisar

2010-03-11 @ 10:55:09
URL: http://soinad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback