100309 - Hemma igen...

Hej på er!
Idag har det knaprats tabletter kan jag lova. Mitt huvud känns som om det tänker sprängas men trots alla tabletter har inte huvudvärken försvunnit och jag kan verkligen inte vara sjuk just nu. Det går bara inte... Jag kom hem här för en stund sedan och skulle egentligen ha handlat på vägen hem, lagat mat, diskat och plockat lite här hemma. Men jag orkar ingenting just nu. Handla gör jag imorgon efter jobbet när jag slutar tidigt, laga mat har jag ingen ork till och lika bra är det för jag är inte sugen på nåt. Får kanske ringa Venezia om en stund så jag får nåt imagen. Det värsta är bara att man ska ta sig dit och hämta maten. De har iof utkörning men det känns verkligen toppen av lathet när det handlar om 500 meter. Oh vad jag önskar att sambon var hemma nu så han kunde pyssla om mig lite =(

Ska titta runt lite efter lite nya böcker nu. Det känns som om jag har läst alla böcker här hemma minst 5 gånger var så jag behöver lite nya. Problemet är bara att jag faktiskt har blivit lite kinkig när det kommer till böcker så det är alltid så svårt att veta vilka som jag kommer att gilla... Hmm ska titta lite så återkommer jag sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback