100308 - Seeg...

Hej på er!
Har ni haft en trevlig dag? Jag måste bara säga, vilket underbart väder vi har haft idag!! Det var så himla skönt att vara ute idag att jag och kollegan tog en promenad i solen på rasten. Det var riktigt skönt att få komma ut och gå lite. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig imorgon också för jag behöver verkligen tvätta bilen. Den är så sjuukt skitig och saltet äter sig in i min fina lack så jag måste få bort det nu. Jag tänkte åka och tvätta bilen innan jobbet imorgon så den kan stå i solen och torka under dagen. Ska titta in på yr.no sen och kolla in morgondagens väder...

Jag skulle egentligen ha handlat på vägen hem idag men jag orkade inte. Mitt möte imorgon kväll är flyttat så jag handlar då istället. Jag åkte hem och lagade pannkakor istället. Jag var så sugen på det redan igår men sambon ville inte ha det utan vi åt tacos istället. Det är ju iof gott det också men idag när inte sambon var hemma så passade jag på. Mmmm så gott det var =)

Just nu sitter jag och tittar på "Det kungliga bröllopet" med Ebba von Sydow, en uppladdning inför den 19 juni då kronprinsessan och Daniel Westling ska gifta sig. De visar nu bilder från kungen och drottningens bröllop och det var så vackert. Även de gifte sig den 19 juni fast 1976. Detta är garranterat ett program som jag kommer att följa varje vecka. Det är riktigt kul att se dessa historiska bröllop =)

Sen blir det nog sängen som väntar. Är riktigt trött idag, magen är lite i uppror och jag känner mig allmänt konsigt i kroppen. Varför kan jag inte bara få vara helt frisk nån gång. Jag vet att jag har ett uppdrag som jag måste ta itu med imorgon annars har jag någon som kommer att banna mig =) Så jag ska ta och försöka fixa det!

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback