100308 - Internationella Kvinnodagen

Godmorgon på er!
Jag tycker att jag har världens lyxigaste måndagar. Jag börjar inte fören 9 på måndagar så det känns så lyxigt att man kan få sova ända till 7. Stackars sambon går upp 3.45 nästan varje måndagsmorgon. Jag tycker alltid så synd om honom när jag får putta upp honom ur sängen så där tidigt.

Jag har nu suttit och läst en massa bloggar och ätit lite frukost. Snart är det dags att göra sig iordning för att sticka iväg till jobbet. Jag har lovat att handla efter jobbet så det är väl bäst att jag gör det så vi får lite mat här hemma igen =)

Sitter också och kollar på Vakna med the Voice och bla har de gjort en rappattack till Melodifestivalen och dessutom ska de sätta igång tävlingen "Drömväskan" igen... Jag måste in och kolla in de nya väskorna. Förra året anmälde jag mig till alla väskorna men vann inte en ända så i år hoppas jag ännu mera!!!

Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback